سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در جریان دیدار مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت با کارشناسان فرهنگی دانشگاه، با تأکید بر اهمیت توجه همزمان به ابعاد آموزشی و فرهنگی دانشگاه، خاطرنشان کرد: همواره بر این موضوع تأکید داشتهام که رسالت دانشگاه، صرفاً تربیت دانشجویانی نیست که تنها به امور آموزشی بپردازند؛ زیرا هر چند، آموزش، اولویت، و رسالت اصلی دانشگاه است، اما در کنار آن، مشارکت دانشجویان در فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، نقشی مهم در رشد همهجانبه، تقویت مهارتهای فردی و اجتماعی و شکلگیری شخصیت آنان ایفا میکند؛ از این رو، توجه متوازن به حوزههای آموزشی و فرهنگی، زمینهساز تربیت دانشجویانی توانمند، مسؤولیتپذیر و اثرگذار در جامعه خواهد بود.
دکتر محمدعلی سلیمانی، ضمن ابراز خُرسندی از حضور مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت و هیأت همراه در این دانشگاه، اظهار کرد: امیدواریم در این بازدید بتوانیم از دیدگاههای کارشناسی این عزیزان، در کنار نظرات کارشناسان واحدهای مختلف در دانشگاه، بهرهمند شویم تا زمینه ارتقای هرچه بیشتر فعالیتهای فرهنگی فراهم شود.
این دیدار، روز یکم تیر 1405 انجام شد.