سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در جریان دیدار مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت با کارشناسان فرهنگی دانشگاه، با تأکید بر اهمیت توجه همزمان به ابعاد آموزشی و فرهنگی دانشگاه، گفت: همواره بر این موضوع تأکید داشتهایم که رسالت دانشگاه، فقط تربیت دانشجویانی نیست که تنها به امور آموزشی بپردازند؛ بلکه بیتردید، آموزش، اولویت و رسالت اصلی دانشگاه است.
به گفته دکتر محمدعلی سلیمانی، البته در کنار این موضوع، مشارکت دانشجویان در فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، نقش مهمی در رشد همهجانبه، تقویت مهارتهای فردی و اجتماعی و شکلگیری شخصیت آنان ایفا میکند؛ از این رو، توجه متوازن به حوزههای آموزشی و فرهنگی، زمینهساز تربیت دانشجویانی توانمند، مسؤولیتپذیر و اثرگذار در جامعه خواهد بود.
دکتر سلیمانی، ضمن ابراز خُرسندی از حضور مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت و هیأت همراه در این دانشگاه، اظهار کرد: امیدواریم در این بازدید بتوانیم از دیدگاههای کارشناسی این عزیزان، در کنار نظرات کارشناسان واحدهای مختلف در دانشگاه، بهرهمند شویم تا زمینه ارتقای هرچه بیشتر فعالیتهای فرهنگی فراهم شود.
این دیدار، روز یکم تیر 1405 انجام شد.